Seryjny zabójca wybiera młode dziewczyny, które niepewne własnych emocji i wyboru życiowej drogi ulegają urokowi dojrzałego mężczyzny. Psychopata psychologicznie rozpracowujący swoje ofiary zbiera trofea. Stawką jest czas. Zadaniem komisarz Agnieszki Popławskiej jest odkryć kim jest zabójca.
Czym różni się serial od powieści? Co sprawia, że fabuła powieściowa w filmie często radykalnie się zmienia? Jaki wpływ na kształt filmu miała obecność w projekcie wielu scenarzystów? W powieści główna bohaterka ma inną tożsamość seksualną niż w serialu. Skąd ta zmiana? Czy trudno jest rozpoznać zło w drugim człowieku? Na te inne pytania odpowiada autor i współscenarzysta „Szadzi”.
Z Igorem Brejdygantem rozmawia Ewa Karwan-Jastrzębska.
Fragment Szadzi czyta Tomasz Staniszewski
Rozmowę można też usłyszeć na stronach: